.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رونق گردشگري كشاورزي در مازندران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه اراضی کشاورزی دارای ظرفیت گردشگری هستند، اظهار داشت: گردشگری کشاورزی را در استان رونق خواهیم داد.

عنایت الله تورنگ در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: گردشگران می توانند از برنج کاری ارگانیک ، پرورش ماهیان زینتی و سرآد بی استان بازدید کنند.

وی کشاورزی را منوط به کشت و کار ندانست و گفت: توجه به بازار فروش محصولات کشاورزی نیز ضروری است.

تورنگ نسبت به انباشتگی محصولات کشاورزی خارجی در کشور انتقاد کرد و گفت: خوشبختانه با مصوبه جدید نظام بهره برداری محصولات کشاورزی از این پس هر گونه واردات محصولات کشاورزی با اجازه وزارت جهاد کشاورزی خواهد بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران به وضعیت نابسامان بازار برنج مازندران اشاره کرد و گفت : کیفیت تولید این محصول روز به روز در حال افزایش است و می توانیم با کاهش هزینه تولید و ساماندهی بازار از واردات این محصول استراتژیک جلوگیری کنیم.

وی به مکانیزه شدن برنج کاری اشاره کرد و گفت: امسال با ایجاد پنج بانک نشا 20 هزار هکتار از اراضی شالیزاری به صرت مکانیزه نشا شده است.

وی ادامه داد: با در اختیار گذاشتن چندین کمباین مخصوص درو شالی 60 هزار هکتار به صورت مکانیزه برداشت خواهد شد.

تورنگ با بیان اینکه سرانه مصرف مواد غذایی نظیر گوشت قرمز ، مرغ و برنج ،شیر در کشور بالا رفته، گفت: مازندران در تولید اقلام مهم نقش بسزایی دارد و معتقدم کشاورزی مازندران شایسته ستایش و تقدیر است.

وی با بیان اینکه مازندران 8.5 درصد از تولیدات محصولات کشاورزی کشور را تولید و تامین می کند، گفت: این استان باید به همین نسبت از اعتبارات ملی برخوردار شود.

به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، مدیران و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی مازندران قبل از دیدار با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه با حضور در مزار شهدای ساری بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید پیمان کردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.442 seconds.